Allis i MiniatureLand - just Wonderfull :D to be surrounded by Beautyfull Design ,,,,

22. aug. 2011

Dukkehuset ...

...sådan begyndte det. For 400 kr. investerede jeg i et brugt dukkethus af de "rigtige" - der fulgte lidt inventar med, men det mini-dukkehus som ses havde jeg allerede selv købt! Med min glæde for miniaturer var jeg nu parat til at skabe det dejligste, hyggeligste hjem fyldt  med fred, harmoni og glæde. Jeg opdagede at skal 1:12 er SKALA'EN! Jeg fandt etsy.com http://www.etsy.com/category/dolls_and_miniatures/scale_dollhouse_miniature på nettet med tusinvis af fantastiske "Scale Dollshouse Miniature" far hele verden.
Miniaturer er en passion for så mange mennesker Verden over! Og hvad kan være mere fredeligt end at lave Miniaturer.
Først som voksen opdagede jeg de "engelske" dukkehuse samt alt man kan få - Reuters bl.a.
Nettet har givet fantastiske muligheder for at gå ind i Miniaturernes Verden - Kunst i 3D. Små "Tidskapsler" af stor skønhed - kun gode vibrationer spedes fra disse små vidundere i 1:12 ....






SMALL IS BEAUTYFULL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar